Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Ile kosztuje…

To jedno z najczęściej zadawanych pytań w naszej pracy. Jeśli dana część dostępna jest na miejscu, odpowiedzi udzielimy Ci niezwłocznie. Jeśli jednak nie ma jej na stanie, to musimy sprawdzić jej wycenę u kilku dostawców, szukając miejsca, gdzie można ją dostać w najniższej cenie. Zwykle zajmuje nam to zaledwie kilka minut. Jeśli zdarzy się sytuacja, że do naprawy potrzeba kilku-kilkunastu części, preferujemy zapytania otrzymane drogą mailową. Postaramy się na nie odpowiedzieć niezwłocznie po ustaleniu łącznej ceny dla zamówienia.

Czy można zwrócić zakupioną rzecz, jeśli nie była zamontowana?

Jeśli była na miejscu i nie jest to podzespół elektryczny lub elektroniczny, to można ją zwrócić. Z możliwości zwrotu wyłączone są elementy ściągane na indywidualne zamówienie klienta. Zwłaszcza jeśli jest to część oryginalna. Z tego względu radzimy, aby dokładnie sprawdzić przed złożeniem zamówienia, czy dany element jest faktycznie niezbędny. 

Czy można płacić u Was kartą?

Tak, oczywiście. Tak samo jak Blikiem.

Czy prowadzicie sprzedaż wysyłkową?

Tak, bez problemu możemy wysłać niezbędne Ci części. Uwaga! Nie wysyłamy poza granice Polski!

W jakich godzinach można odebrać części?

Godziny pracy Car-Rex to 9-17 w tygodniu i 9-13 w soboty. Z reguły zamówione części są gotowe do odbioru o godzinie 11. Zawsze jednak warto upewnić się telefonicznie.

Czy macie w ofercie części używane?

Nie. Oferujemy tylko podzespoły fabrycznie nowe.
Pytania i odpowiedzi